اس ام اس براي دل هاي شكسته
نوشته شده توسط : hamid reza

شبها که بي تو پلک غزل بسته ميشه، از لحظه هاي بي تو دلم خسته ميشه، باور نمي کنه دل مغرورو ساکتم، هر لحظه بيشتر به تو وابسته ميشه

 

عمريست لبخندهاي لاغر خود را ذخيره مي کنم و ميگويم براي روز مبادا، هر روز بي تو برايم روز مباداست

 

تو اگر خسته اي از دست دلم حرفي نيست، امر کن تا بميرم، به خدا مي ميرم

 

زندگيمو ميدم برات، جونمو ميزارم به پات، هرجا بري ميام باهات، ميشم يه رويا تو شبات، ميشم يه خواب شيرين تو چشات، دنيا رو ميزارم کنار اگه بگي دوستت دارم

 

عشق همچون نقاشيست، با اين تفاوت که نقاشي را ي توان پاک کرد اما عشق را هرگز

 

در روياهاي کودکانه آموختم به چيزي که به من تعلق نداره فکر نکنم، اما ناگهان او همه ي فکرم شد

 

گل من خبر نداري گلدونت برات ميميره، اگه تو پژمرده باشي گلدونت دلش ميگيره!

 

چشم مستي که تو داري به خدا زنجير است، هرکه پايبند تو شد تا به قيامت گير است

 

سکوت بي بهانه ترين صداي مهر است و من سکوت مي کنم تا بگويم دوستت دارم

 

واست شب اس ام اس زدم که بگم : دنيام تاريکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچيکم مثل ستاره، اما دوست دارم اندازه ي آسموني که اندازه نداره

 

اگر کبوتران پرواز را فراموش کنند! من هرگز فراموش نمکنم، با تمام وجودم دوستت دارم!! اگر شب بي ستاره باشد مرا خيالي نيست !! چون تو تنها ستاره قلب مني! ميان همهمه ي برگهاي خشک پاييزي، فقط تو مانده ي که هنوز از بهار لبريزي

 

براي نبودنت گلايه نميکنم چون تا نبودنت نباشه لذت بودنت احساس نميشه

 

ديروز تاريخه ، امروز زندگيست ، و فردا معماست ، پس بياييد عشق و محبت را از يکديگر پنهان نکنيم شايد فردايي نباشد

 

زودباش از قلبت يه کپي بگير ، چون ميخوام قلبتو ببرم

 

هرگاه مرا دوست نداشتي فرياد نکن، آرام در گوشم بگو تا آهسته بميرم

 

ميگن به ياد يکي بخوابي خوايشو ميبيني " ميميرم برات " تا هميشه ببينمت





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1081
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 23 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: